دانستني دانستني .

دانستني

شركت هاي گرجي چقدر نوآور هستند؟

مهاجرت به گرجستان

در اينجا مي خواهيم به اين سوال كه شركت هاي گرجي چقدر نوآور هستند خواهيم پرداخت . امروزه مهاجرت در بين ايرانيان به موضوع مهمي تبديل شده است. دلايل مهاجرت مي تواند مختلف باشد. مهمترين دلايلي كه افراد را وا مي دارد تا به مهاجرت فكر كنند، ادامه تحصيل و كسب و كار موفق تر است. قبل از مهاجرت بايد همه جانبه مسائل و هدف هايتان را بررسي كنيد و لينكه بدانيد هدف از مهاجرتتان دقيقا چيست. اگر با تفكر و هدف اقدام به مهاجرت نماييد، مي توانيد شرايط بهتري را در حين مهاجرت و همچنين زمان استقرار داشته باشيد و برعكس اگر هيچ برنامه ريزي و هدفي براي مهاجرت خود نداشته باشيد و فقط صرفا بخواهيد از كشور برويد، دچار مشكلاتي خواهيد شد. گرجستان يكي از كشورهاي پيشرفته مي باشد كه شرايطي را براي مهاجرت فراهم كرده است. امروزه ايرانيان بسياري به موضوع مهاجرت فكر مي كنند و دلايل آن ها ميتواند شامل اقامت گرجستان، تحصيل در گرجستان، سرمايه گذاري در گرجستان و ثبت شركت در گرجستان باشد.

 

شركت هاي نوآور در گرجستان

آمارها نشان مي دهند كه ۱۳٫۳%  از شركت هاي گرجستان خدمات و محصولات جديدي را به ماركت يا بازار گرجستان ارئه مي دهند. در حالي كه آمار ارائه شده ي اين محصولات نوآورانه در سال گذشته مخصوصا در سال ۲۰۱۷ برابر با ۱۴% بوده است. طي نظرسنجي هاي دفتر ملي آمار گرجستان كه انجام شده است، اين آمار را با هدف ارائه ي فرصت هاي شغلي با عملكردي نوآورانه منتشر كرده اند.
بدين منظور، در اين نظر سنجي ميزان نوآوري ها و توليد محصولات جديد توسط شركت ها  ۵۴٫۳% بئده است كه اين شركت ها در ابتدا خود اين نوآوري ها را توليد و ارئه مي دادند.  و در ديگر موارد فعاليت اين شركت ها در جهت حمايت از شركتهاي خلاق و نوآور بوده است .


برچسب: اقامت گرجستان، تحصيل در گرجستان، ثبت شركت در گرجستان، سرمايه گذاري در گرجستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۹:۴۵ توسط:مهتاب موضوع:

همه چيز درباره طرح لبخند هاليوودي

چگونه يك لبخند هاليوودي داشته باشيم؟

امروزه بسياري از افراد براي زيبايي چهره و دندان هايشان خواستار لبخندهاي هاليوودي مي باشند. حتما شما هم در باره ي طرح لبخند هاليوودي شنيده و تصاويري ديده ايد يا اشخاص اطراف شما اينكار را انجام داده اند و شما هم دوست داشتيد كه انجام بدهيد. اما بهتر است قبل از اين كه به كلينيك دندانپزشكي برويد و اقدام كنيد، درباره ويژگي هاي اين لبخند بيشتر بدانيد.طرح لبخند هاليوودي تقريبا ظاهري بي نقص و زيباي به چهره شما ميدهد. همانطور كه ميدانيد دندانها در زيبايي چهره بسيار موثر است . دندان هاي رديف و مرتب و درخشان باعث ميشود چهره شما مثل الماسي بدرخشد. اگر تمايل دازيد كه لبخندي هاليوودي داشته باشيد، اول به يككلينيك دندانپزشكي مراجعه كنيد كه دندانپزشك دندانهايتان را معاينه كند. ببايد شكل و فرم دندان ها با فك شما براي ونير پورسلن مناسب و مطابق باشد. توجه كنيد كه اگر عادت دندان قروچه داريد اين كار زياد برايتان مناسب نيست. در اين حالت ميتوانيم گزينه ي بهتري را به شما  پيشنهاد بدهيم و ان استفاده از براكت نامرئي است.

اگر پوسيدگي دندان داريد بايد قبل از عمل هاي زيبايي اين پوسيدگي ها را برطرف نماييد. دندانپزشك شما قبل از درمان واقعي بايد برايتان لبخندهاي آزمايشي انجام دهد تا بعد از اقدام واقعي دچار پشيماني نشويد. مدلهاي مختلفي از لبخندهاي ازمايشي داريم اين مدل ها بصورت طبيعي و تخم مرغي و هاليوودي وجود دارند و بسته به نوع نياز و سليقه افراد مورد استفاده قرار ميدهند. بعد از ازمايشات و معاينات لازم، پس مرحله بعدي اين است كه ابتدا به سفيد كردن دندان هايتان بپردازيد بايد دندانهايتان سفيد شود. با اينكار لكه هاي روي سطح دندان از بين ميرود. در واقع متخصص دندانپزشكي بايد بتواند با توجه به جنس و نوع دندان هاي شما تشخيص دهد تا چه ميزان مي توان دندان هايتان را سفيد كراين كار تخصص دندانپزشك است كه تشخيص دهد بسته به جنس و رنگ دندانها چه درجه اي انها را سفيد كند.

قدم بعد اين است كه دندانپزشك بايد بخش هايي از بافت دندان شما را بردارد. براي اين كار دندانپزشك از بيحسي براي تراشيدن ونير موقتي استفاده ميكند . اينگونه ميتواند لبخند شما را بصورت تستي تشخيص دهد.


برچسب: كلينيك دندانپزشكي، كلينيك دندانپزشكي تهران، كلينيك دندانپزشكي با ليزر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۸:۳۱ توسط:مهتاب موضوع:

دعاوي خانواده

وكيل خانواده در اصفهان

دعاوي خانواده از جمله رايج ترين دعاوي هستند ، جاي بسي تاسف است كه حتي با يك بار مراجعه به دادگاه، متوجه گستردگي و تعدد دعاوي خانواده خواهيم شد. آن چه در دعاوي خانواده اهميت بسياري دارد آشنايي افراد با قوانين مي باشد. اما براي يك فرد عادي اين امكان وجود ندارد كه با تمامي قوانين و جزئيات آن ها آشنايي كامل داشته باشد. اشخاص غير متخصص، نه تنها از دانش كافي براي طرح اين دعاوي يا دفاع در برابر آنها برخوردار نيستند، بلكه اين جهالت مي تواند سبب بروز خسارات جبران ناپذيري شود. لذا با وجود پيچيدگي و گستردگي قوانين و مقررات حاكم بر اين دعاوي و نيز با توجه به تصويب قانون جديد حمايت از خانواده مصوب ۱۳۹۱ و با در نظر گرفتن تغيير و تحولات گسترده اي كه با تصويب اين قانون صورت گرفت، وجود وكيل خانواده جهت رسيدگي به اين دعاوي امري ضروري و انكار ناپذير است. طبق اين قانون تغييراتي در ضمانت اجراي مهريه ، حضانت فرزند، در خواست طلاق از سوي زوجين صورت گرفت. در تمام اين دعاوي، حضور يك وكيل خانواده مجرب و متخصص مي تواند در پيشبرد پرونده شما در دادگاه خانواده موثر بوده و شما را به نتيجه ي مطلوب و مورد نظر برساند.

دعاوي خانواده آن دسته از دعاوي است كه راجع به امر ازدواج و روابط زناشوئي يا ناشي از آن باشد و با توجه به اينكه وضعيت نكاح و مسائل حقوقي پيرامون آن بسيار پيچيده بوده و متاسفانه يكي از شايع ترين دعاوي و از مسائل مبتلا به هموطنان عزيزمان مي باشد بالتبع آگاهي از قوانين و مقررات مربوطه و به روز رساني آن الزامي مي باشد نكته مهم اينكه: با تحولات رخ داده در قوانين خانواده اطلاع و آگاهي از قواعد و احكام براي پيش برد اهداف و تضمين منافع و جلوگيري از تضييع حقوق لازم و ضروري است كه ما در اين زمينه با آگاهي كامل جهت خدمت رساني آماده مي باشيم.

انواع دعاوي خانواده

هر فردي صرف نظر از نژاد، رنگ و جنس، زبان، مذهب و مليت عضو خانواده بزرگ بشريت است و از حق و حقوقي برخوردار مي باشد. اين حقوق كلي حقوق بشر ناميده مي شود. اما جداي از اين حقوق خانواده به عنوان كوچك ترين واحد جامعه ، نيز داراي قوانين مي باشد. با توجه به تعدددعاوي خانواده اين دعاوي در دو گروه كيفري و حقوقي تقسيم بندي مي شوند. قوانين خانواده قوانيني نيست كه بتوان بر خلاف آن توافق كرد، به‌ جز در مواردي كه قانون خود اجازه توافق به زن و مرد داده است. به عنوان نمونه مي توان به توافقي كه در زمينه ي مهريه ، شروط ضمن عقد ، تصنيف اموال زوج ، حق طلاق ، انتخاب محل اقامت و … بين زوجين انجام مي گردد، اشاره كرد. 
مسائل مربوط به مهريه و جهيزيه را بايد از خانواده جدا كرد؛ زيرا اين مسايل جزو مسايل فرعي محسوب مي‌شوند و به تراضي طرفين بستگي دارد.
دعاوي خانواده شامل تمامي دعاوي كيفري و حقوقي مي شود كه در بستر خانواده اتفاق مي افتد. همه ي افرادي كه در خانواده حضور دارند ممكن است در جريان اين دعاوي قرار بگيرند. بيشتر دعاوي خانواده از روابط زناشويي سرچشمه مي گيرد و شايد راس اين دعاوي را بتوان مهريه و مشكلات مربوط به آن دانست. دعاوي خانواده در دو دسته ي كيفري و حقوقي به شرح ذيل قابل بررسي مي باشد. تمامي پروندهاي مربوط به دعاوي كيفري و حقوقي خانواده توسط وكيل خانواده در اصفهان پذيرفته مي شوند.

دعاوي كيفري خانواده

مباحث دعاوي كيفري خانواده عبارتند از : دعواي مطالبه ي مهريه ، تقاضاي صدور قرار تامين خواسته از مهريه، مطالبه مهريه از ضامن، حضانت فرزند مشترك، ازدواج مجدد، شروط ضمن عقد و اجرت المثل، استرداد جهيزيه، استرداد هداياي نامزدي، تقسيط مهريه، عدم تمكين، حق طلاق زوجه، طلاق توافقي و…

دعاوي حقوقي خانواده

مباحث دعاوي حقوقي خانواده عبارتند از : ازدواج مجدد زوج بدون دليل قانوني، فريب در ازدواج، تدليس در نكاح ، ازدواج دائم بدون ثبت آن، ايجاد مزاحمت به بهانه خواستگاري، ترك نفقه زوجه، عدم پرداخت نفقه فرزند مشترك، انواع و اقسام سقط جنين، عدم استرداد فرزند مشترك، عقد كردن زن متاهل و….


برچسب: وكيل معاملات در اصفهان، وكيل افترا در اصفهان، وكيل نفقه در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۳:۲۶ توسط:مهتاب موضوع:

آجر نسوز در طراحي داخلي

آجر نسوز يكي از انواع آجر ها مي باشد كه در نماهاي داخلي و خارجي بناها قابل استفاده است. آجر نسوز از تركيب خاك نسوز و خاك چيني (kaolin) ساخته و توليد مي شود. وجود اين ساختار ها در مواد اوليه اجر نسوز سبب شده است كه اين نمونه آجر ها در دمايي بالاي ۱۵۰۰ درجه سانتي‌ گراد توليد شوند. همان طور كه از اسمش مشخص است، اجرهاي نسوز داراي مقاومت بالايي در برابر حرارت و آتش سوزي مي باشند و بسياري از مراكز صنعتي از آن ها در كوره ها، پاتيل ها و عايق كاري صنعتي استفاده مي نمايند.
اين در حالي است كه بيشترين استفاده از آجرهاي نسوز در نماسازي فضاي داخلي و بيروني ساختمان ها مي باشد. آنچه كه آجرهاي نسوز را از ساير آجر نماها متمايز كرده است، توانايي آن ها در برابر حرارت هاي ۲۵۰۰ درجه مي باشد. طراحي و معماري داخلي ، داراي سبك هاي بسيار متنوع مي باشد؛ هر يك از اين سبك ها از فرهنگ، روحيات و علايق مشترك معماران و مردم يك سرزمين يا منطقه جغرافيايي تأثير گرفته اند.
نماهاي داخلي ايجاد شده با بهره مندي از آجر نسوز ، تركيبات شگفت انگيزي مي باشند كه با هر سبك و روشي همخواني دارد، و اينكه شما در طراحي داخلي فضاي سازه هاي خود، سبك مدرن يا سبك كلاسيك را ترجيح مي دهيد، تأثير چنداني ندارد، چرا كه زيبايي چشمگير و بي نظير آجر نسوز در طراحي داخلي تمام سبك ها، بر هيچ كس پوشيده نيست.


برچسب: آجر اتوماتيك، آجر تونلي، آجر سفال اصفهان، آجر 5/5 ممتاز، آجر 10 سوراخ، آجر ، آجر نما، آجر قزاقي، آجر بهمني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۱:۵۱ توسط:مهتاب موضوع:

طراحي فروشگاه اينترنتي در اصفهان

اهميت فروشگاه اينترنتي

در اينجا به طراحي فروشگاه اينترنتي در اصفهان اشاره خواهيم كرد. ما به اهميت فروشگاه اينترنتي در اصفهان آگاه هستيم در نتيجه اين موضوع مهم را با شما هم در ميان خواهيم گذاشت.

امروزه همزمان با ديجيتالي شدن زندگي، مشغله هاي كاري هم افزايش يافته است و در نتيجه فرصت و زمان براي خريد هاي حضوري بسيار كمتر شده است. بنابراين مردم به دنبال راه اسان تري براي خريد محصول خود هستند تا در زماني كم با دسترسي سريع و با كمترين هزينه با يك كليك، كالاهاي مورد نظرشان را خريداري كنند. صاحبان مشاغل و تجار بايد به اين نكته توجه كنند و علاوه بر ارائه ي محصولات و خدمات خود به فكر راحتي و نياز هاي مشتريان خود هم باشند و در صدد رفع آنها نيز تلاش بكنند.

 

ضرورت طراحي يك فروشگاه اينترنتي در اصفهان

در اصفهان صاحبان مشاغل مختلفي، با موفقيت مشغول ارائه محصولات خود مي باشند. اما در نظر داشته باشيد كه رمز موفقيت در كسب و كار، به راه اندازي كاري جديد و داشتن تكنيك هاي مناسب كسب و كار بستگي دارد. مي توان با راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي كسب و كار خود را گسترش داد. به اين گونه شما مي توانيد مشتريان خود را كه تاكنون محصولات شما را حضوري خريداري مي كردند،  به خريد اينترنتي تشويق كنيد و محصولات خود را به كاربران بيشتري معرفي كنيد. مي توانيد بدون ان كه به فروشگاه خود سر بزنيد، كسب درآمد كنيد. در واقع فروشگاه اينترنتي اعتبار شما را بالا مي برد. عجب كار هوشمندانه اي!

يك بازارياب حرفه اي و باهوش براي ترغيب مشتريان خود، آن ها را به اين سبك خريد آشنا مي كند و با توجه به شرايط مكاني و اقتصادي مشتريان، در صدد راحتي آن ها بر مي ايد. در نتيجه با اين كار خريد كالا و استفاده از خدمات را به امري ضروري تبديل مي كند. نظرتان چيه كه از نگاه يك بازارياب به اين موضوع نگاه كنيم؟

فرض كنيد در شهر اصفهان فروشگاهي اينترنتي را راه اندازي كرديد. به اين فكر كنيد كه به عنوان يك بازارياب مي توانيد با ارائه ي سوابق واقعي از آمار فروش كالاهايتان در فروشگاه اينترنتي، مي توانيد چقدر مشتري به خود جذب كنيد و حتي آن ها را به احداث فروشگاه اينترنتي ترغيب كنيد. اصفهان شهري است كه روز به روز كسب و كار ديجيتالي و اينترنتي جاي ويژه اي را در ميان صاحبان مشاغل آن باز مي كند. در نتيجه ميزان اطلاعات و استفاده مردم از اينترنت و شبكه هاي اجتماعي به سرعت افزايش پيدا كرده است. بخاطر راحت شدن امور توسط اينترنتي شدن آن ها چه در زمينه ي آاموزشي چه اداري يا حتي سرگرمي، جاي تعجبي نيست كه افراد خريدهايشان را اينترنتي انجام دهند و صاحبان مشاغل به اين تكنيكها ي كسب و كار ديجيتالي بيشتر جذب شوند. اين كار را به راحتي مي توانند به درست يك شركت ديجيتال ماركتينگحرفه اي بسپارند.

يا اينكه فرض كنيد كه در فروشگاه اينترنتي خود فقط يك محصول را ارائه و مي فروشيد. اين فروش شما مي تواند در عرض يك سال تا 80 درصد يك فروشگاه فيزيكي و واقعي درامد كسب كند. جالبه نه؟  پس شما مي توانيد درآمد  سالانه ي خود را 80 درصد افزايش دهيد در صورتي كه در فروشگاه هاي واقعي مخصوصا سال اول احداث، امكان چنين درآمدي وجود ندارد. ديگه چي از اين بهتر!

كاهش ميزان هزينه ها در فروشگاه آنلاين

بسيار خب، بياييد باز فرض كنيم كه مي خواهي يك فروشگاه واقعي تاسيس كنيد. در قدم اول بايد مكاني را اجاره كنيد. اجاره يك مكان در سطح متوسط براي فروشگاه كار آساني نيست چرا كه هزينه اجاره آن مي تواند ماهيانه بين 8 تا  20 ميليون يا بيشتر باشد، درواقع بيعانه و رهن آن هم هست كه بين حدودا 50 تا 800 ميليون تومان مي باشد. تازه اين شرايط اجاره يك مكان معمولي است.

نكند هزينه هاي جاري فروشگاه را فراموش كرده ايد؟ هزينه هايي مثل هزينه آب، برق ، گاز، حقوق كارمندان، ماليات و غيره . پس حسن ديگر فروشگاه اينترنتي اين  است كه اين هزينه ها را ندارد. فقط كافي است يك بار بابت تبليغات يك سايت در اينترنت هزينه كنيد، آن وقت سايت شما در رتبه اول گوگل قرار خواهد گرفت. و بقيه اش را ديگر مي دانيد: جذب كاربران و مشتريان بيشتر و در نتيجه فروش موفق تر!

حال اينكه براي داشتن همين مشتريان در فروشگاه واقعي بايد كلي هزينه كنيد و فروشنده هاي متعددي را استخدام نماييد.

صبر كنيد هنوز تمام نشده! يك فروشگاه واقعي بايد ماليات بپردازد. ماليات هايي براي نصب تابلو، بنر و تبليغ فروشگاه، ماليات بر درآمد و همچنين ماليات ثبت خود فروشگاه. فروشگاه اينترنتي هيچ كدام از اين ماليات ها را ندارد.

ثروتمندترين شركت هاي دنيا بر پايه تجارت الكترونيك بنيان گذاري شده اند. واحد پول الكترونيك روز به روز جاي واحد هاي پولي واقعي را ميگيرد. روزنامه ها و مجله ها روز به روز ديجيتالي مي شوند، فروشگاه هاي زنجيره اي آمريكا و اروپا بيشتر از پيش انلاين مي شوند. و خلاصه همه ي فروشگاه هاي سنتي جاي خود را به فروشگاه هاي آنلاين داده اند.

طراحي حرفه اي فروشگاه اينترنتي توسط شركت رادمان

موفق ترين شركت هاي دنيا فعاليت هاي خود را بر پايه ي اينترنت گذاشته اند. آن ها با افزايش فعاليت ها و فروشگاه هاي اينترنتي خود، از پرداخت هزينه هاي گزاف بابت احداث فروشگاه جلوگيري مي كنند. با يك فروشگاه آنلاين ، مي توانيد محصولات و خدمات خود را به سر تا سر جهان معرفي كرده و به فروش برسانيد.

شركت ديجيتال ماركتينگ رادمان با طراحي فروشگاه اينترنتي در اصفهان يا فروشگاه انلاين، يكي از بهترين و پر درآمد ترين روش هاي كسب و كار اينترنتي را در اختيار صاحبان مشاغل مي گذارد. از اين رو سال ها ست كه با تلاش بي وقفه در صدد كسب رضايت مشتريان خدمات حرفه اي خود را براي راحتي و موفقيت مشتري ارائه مي دهيم. رادمان با در اختيار داشتن بهترين و قدرتمند ترين طراحي فروشگاه اينترنتي ، مي تواند در جلب رضايت و خشنودي مشتريان گام بزرگي را بردارد.


برچسب: شركت طراحي سايت در اصفهان، آموزش طراحي سايت در اصفهان، طراحي سايت حرفه اي در اصفهان، قيمت طراحي سايت اصفهان، طراحي سايت وردپرس اصفهان، طراحي سايت اصفهان، طراحي سايت در اصفهان، ديجيتال ماركتينگ اصفهان، شركت ديجيتال ماركتينگ در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۰:۰۰ توسط:مهتاب موضوع: