دانستني دانستني .

دانستني

همه چيز درباره طرح لبخند هاليوودي

البته حتما بايد درباره تراشيدن ونيز موقتي با شما صحبت شود. درباره هر تغييراتي اعم از نوع و رنگ دندان ها با دندانپزشك صحبت كنيد. براي دست يابي به لبخند هاليوودي بسته به شكل و فرم دندانها بايد انها را تراش دهيم. معمولا براي لبخند هاليوودي بين ۶ تا ۸ دندان جلويي را ونير ميكنند. بهرحال ۴ دندان ها ميتوان ونير كرد.

به ياد داشته باشيد لبخند هاليوودي مراقبتهاي لازم نياز دارد. دوبار در روز مسواك بزنيد و نخ دندان بكشيد. و صد در صد رژيم غذايي خود را اصلاح كنيد . براي محافظت از شكستگي ونير ، در هنگام خواب از محافظ نرم دهان استفاده كنيد

بررسي خط لبخند

بعد از معاينات و عكس برداري هاي فتوگرافي ميتوان با نرم افزارهاي مخصوص لبخند فرد را بعد از درمان آناليز كرد و مشكلات دهان را مشاهده كرد.

طراحي كردن لبخند براي بيمار

ميتوانيم كارهايي مثل سفيد كردن كاشت و روكش كردن و يا ارتودنسي را با استفاده از نرم افزارهاي لازم روي دندان ها شبيه سازي كرد. در گذشته دندانگزشك با روش هاي سنتي و دردناك ترميم دندان ها را انجام ميداد اما امروزه با پيشترفت علم ئ نرم افزارهاي جديد شما ميتوانيد در كلينيك دندانپزشكي خانه ليزر بدون هيچ نگراني دندانهايتان را ترميم كنيد.

عوامل موثر در خط لبخند شامل فرم ، ظاهر صورت ، حالت لب است نقش داشته زيرا به صورت ما بطور كلي۵  نوع فرم صورت داريم:

– صورت بلند

– صورت گرد

– صورت بيضي

– صورت مربعي

– صورت قلبي شكل

بهترين فرم صورتي كه با هر لبخندي مناسب است، فرم بيضي است. زيرا در اكثر فرم هاي بيضي نسبت هاي طلايي جهره رعايت شده است و چهره داراي توازن و تقارن ويژه اي مي باشد. كه اين تقارن خود زيبايي فرد را دو چندان ميكند.

چگونه لبخند هاليوودي داشته باشيم؟

امروزه خيلي ها به دنبال زيبايي چهره مخصوصا دندانهاي رديف زيبا هستند و در نتيجه جذب زيبايي لبخند هاليوودي ميشوند و در صدد انجام اين كار هستند. قبل از انجام عمل لبخند هاليوودي اپر دندان هاي نامرتبي داريد بايد انهارا رديف و درست كنيد. اگر دچار گوسيدگي يا بيماري هاي خاص دنداني هستيد بايد به كلينيك دندانپزشكي مراجعه كرده و ان را رفع كنيد. و بسته به نوع و رنگ دندانهايتان بايد انها را سفيد كنيد. در كلينيك دندانپزشكي ما در تهران شما ميتوانيد از خدمات تيم ما برخوردار شويد. كلينيك دندانپزشكي خانه ليزر  اين امكان را به شما ميدهد كه با تيم حرفه اي و با خيالي اسوده به ان زيبايي كه دوست داريد دست يابيد. اين كلينيك با استفاده از پيشترفته ترين نرم افزارها و دستگاههاي ليزر و همچنين تيمي حرفه اي، راهنمايي هاي لازم را براي هرچه بهتر شدن در اختيارتان ميگذارند و قدم به قدم با شما همراهي كرده و زيبايي را براي شما به ارمغان مي اوردهدف ما رضايت موشتري و بيمار و كيفيت بالاي درمان و كارهاي زيبايي ميباشد.

انواع روش هاي ايجاد لبخند هاليوودي

طرح لبخند هاليوودي در كلينيك دندانپزشكي خانه به روشهاي زير انجام ميشود:

باندينگ دندان

اين روش بيخطر، كم مصرف است وبراي دندانهاي ترك خورده مناسب است. براي فضاهاي خالي ميان دندان ها هم از ان استفاده ميكنند.

ونير پرسلاين يا لمينت دندان

امروزه لمينت دندان براي لبخند هاليوودي خيلي طرفدار دارد. اين كار براي خراشيدگي و كحي و تغيير رنگ دندان مناسب است. يك نوع لمينت بدون تراش دندان وجود دارد كه طرفدار دارد.  .

روكش دندان

از سراميك بادوام مطابق با رنگ طبيعي دندان ها براي اين روكش استفاده ميشود..

پر كردگي به رنگ دندان

در كلينيك دندانپزشكي خانه ليزر در تهران وقتي دندان ها خراب مي شوند ظاهري زيبا در هنگام پر كردن دندان ها از مواد كامپوزيت دنداني سفيد استفاده مي كنند كه زيبا و ايمن باشد.


برچسب: كلينيك دندانپزشكي، كلينيك دندانپزشكي تهران، كلينيك دندانپزشكي با ليزر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۸:۳۱ توسط:مهتاب موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :