دانستني دانستني .

دانستني

دعاوي خانواده

نقش وكيل در دعاوي خانواده

بدون شك علم حقوق و مباحث مربوط به دعاوي خانواده نيازمند داشتن تخصص در اين رشته است. وكيل خانواده در اصفهان توانايي حل تمامي مشكلات و ابهامات مربوط به دعاوي خانواده را داشته و راه كار اصولي و قانوني جهت حل مشكلات شما ارائه خواهد داد.
متاسفانه امروزه بنيان خانواده ها به سستي و سردي گرويده و شاهد در صد بالاي طلاق در جامعه هستيم. اختلاف زوجين در مسائل مختلف و درگيري هايي كه در اين بين به وجود مي آيد، كانون گرم خانواده ها را متزلزل ساخته است. حق مسلم خانواده ها است كه امكان مراجعه به وكلاي مجرب و كارآزموده را براي خود هموار نموده و از راهنمايي هاي صادقانه و پشتيباني وكيل خانواده حاذق و توانا بهره مند شوند.
وكيل خانواده در اصفهان ، با سال ها تجربه و صدها پرونده ي موفق در زمينه ي دعاوي خانواده و كسب تجارب و توانايي لازم مي تواند حلال مشكلات شما در دعاوي خانوادگي و امور مربوط به دعاوي كيفري و حقوقي خانواده باشد. دعاوي مهريه ، نفقه ، اجرت المثل ، اذن در ازدواج، ملاقات فرزند، تنفيذ طلاق، استرداد جهيزيه ، حضانت فرزند و… از جمله شايع ترين دعاوي در دادگاه خانواده هستند، كه در بخش دانستي هاي حقوقي به بررسي آن ها پرداخته ايم. با توجه به تخصصي بودن دعاوي خانواده از يك طرف و نياز به تجربه و خلاقيت وكيل خانواده از طرف ديگر، كمك يك وكيل خانواده حاذق و توانا تاثير بسزايي در موفقيت و خاتمه دادن به دعاوي مذكور خواهد داشت.

از مهم ترين دعاوي خانواده عبارت است از :

استرداد هداياي نامزدي، اذن ازدواج دختر،بطلان عقد نكاح، اثبات رابطه زوجيت دائم يا موقت،الزام به ثبت واقعه نكاح، مطالبه مهريه به نرخ روز، تأمين خواسته و توقيف اموال، اعسار از پرداخت مهريه، تمكين، مطالبه نفقه زوجه و فرزندان، الزام زوجه به تهيه ي مسكن مستقل، منع اشتغال زوجه، طلاق از زوج، طلاق توافقي، طلاق به درخواست زوجه، تجويز ازدواج مجدد، فسخ نكاح، الزام زوج به بذل مدت در عقدموقت، مطالبه اجرت المثل ايام زوجيت،سلب حضانت طفل،ملاقت طفل،استرداد جهيزيه،صدور حكم رشد،ثبت واقعه رجوع، نفي نسب.

حقوق خانواده شامل مباحث حقوقي بسيار مهم است كه به قوانين اصل خانواده مي پردازد. مباحثي مانند نكاح، طلاق ، پرداخت نفقه و مهريه ، تمكين زوجه، انواع مهريه ، راه هاي انحلال زوجيت،  نگاه داشتن عده و انواع آن از جمله اين مباحث مي باشد. تمامي موارد ذكر شده  در زمره حقوق خانواده رسيدگي مي گردد . در صورتي كه به دنبال وكيل مجرب در زمينه دعاوي خانواده هستيد مي توانيد از مشاوره با وكيل پايه يك دادگستري بهره مند شويد. بي شك سابقه ي درخشان يك وكيل دليلي محكم بر اعتماد موكلين خواهد بود . لذا در صورت بروز هر گونه مشكل در ارتباط با نفقه ، جهيزيه ، روابط نامشروع ، ملاقات فرزند مي توانيد از ما كمك بخواهيد‌.

ارث و وصيت از مباحث مهم در قانون مدني است كه جاي بحث و بررسي دارد. نحوه ي تعيين ارث، انواع وصيت و در مجموع احكام مرتبط به موضوع ارث و وصيت در اين شاخه مورد بررسي قرار مي گيرد. وكيل جهيزيه در اصفهان و وكيل استرداد جهيزيه در اصفهان آماده ي حل تمامي مشكلات شما در خصوص انحصار وراثت ، موانع ارث ، چگونگي تنظيم وصيت نامه و …. مي باشد.

وكيل خانواده در اصفهان

همان گونه كه ذكر كرديم ، حقوق خانواده و مسائل و دعاوي مربوط به آن، بخش وسيعي از پرونده هاي قضايي را در دادگاه خانواده و نيز شوراهاي حل اختلاف در بر مي گيرد. كثرت پرونده هاي مربوط به دعاوي خانواده و افراد زيادي كه درگير اين پرونده ها هستند، ارتباط با وكلاي متبحر در اين زمينه را ضروري مي سازد. حامد اميري بهترين وكيل خانواده در اصفهان ، آماده ي پذيرش وكالت ، همشريان محترم در انواع دعاوي خانواده مي باشد. اين مژده را به موكلين گرامي مي دهيم كه از طرق مختلف مي توانند با ما در ارتباط باشند. امكان بهره مندي از مشاوره ي آنلاين ، تلفني و حضوري براي تمامي موكلين فراهم گشته است. لذا پيش از مراجعه به مركز مي توانيد تمامي پرسش هاي خود را به صورت آنلاين يا تلفني مطرح كرده و از مشاوره با وكيل پايه يك دادگستري در اصفهان بهره مند شويد. لازم به ذكر است، پيش از قبول پرونده آن را به دقت بررسي و مطالعه نموده و در صورت اطمينان در موفقيت پرونده آن را مي پذيريم. لذا هيچ گونه نگراني در خصوص اتلاف وقت و هزينه ي خود نداشته باشيد. رسالت ما رفع مشكلات موكلين محترم است، بايك تماس وكيل خانواده در اصفهان در كنار شما خواهد بود.


برچسب: وكيل معاملات در اصفهان، وكيل افترا در اصفهان، وكيل نفقه در اصفهان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۳:۲۶ توسط:مهتاب موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :